Osobní

Karel Kopeček

Můj pes za hodinu umře

Ano, můj pes asi za hodinu umře. Není to snad tím, že bych plánoval jeho násilný skon. Netrápím zvířata a Arletku (tak se pejsek, tedy fenka, jmenuje) mám opravdu rád. Ale je to tak. Arletka má šest nádorů na plicích, její stav se v posledních dnech zhoršil tak, že už je to jen trápení. Proto dostane injekci od veterináře. Pro většinu z těch, kteří budou tento blog číst, už bude Arleta po smrti. Když je mi smutno, chci se z toho zpravidla "vypsat".

31.10.2008 v 17:13 | Karma článku: 27.66 | Přečteno: 1696 | Diskuse

Karel Kopeček

O smrti, kterou si přejeme, i když nás moc bolí...

„Co děláš?“ Ptal jsem se včera večer kamaráda po telefonu. Pár dní jsme spolu nemluvili. „Vyklízím byt,“ konstatoval smutně. Nedávno mu umřela babička, se kterou žil... Tak se teď po večerech probírá šuplíky a skříněmi, do kterých ještě pár týdnů zpět neměl (spíš nechtěl mít) přístup.

11.9.2008 v 14:50 | Karma článku: 28.03 | Přečteno: 1385 | Diskuse
Počet článků 5 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4682
Otec, partner, rybář... Tak to jsem já. :)